Selasa, November 27, 2007

Download Speed

5.30 petang: aku tengah download cerita My Sister In Law is 19. Speed slow banyak petang nih... dah le besar gaks file² dia. Yang atas skali download dari rapidshare. Yang 2 lagik tu download dari gigeshare. Selalunya rapidshare nih laju tapi tengok server gaks la. Kalo telesonera dengan apa ntah mula dengan G tu agak laju la. Bleh cecah lebih pada 100kBps.


Lebih kurang jam 2.30 pagi aku cek balik. Mana dah siap sambung download yang lain laks. Tegnok speed kira ok la skit. Tapi tak bestnya tak leh download banyak file serentak dari gigeshare nih. Nasib aku dapat 2 file serentak saja. 2 lagik guna internal proxy. 1 lagik yang atas skali tu guna external proxy. Dari negara mana ntah.


11.00 pagi aku cek semua file yang aku download dah siap. Horray. Bleh la layan.. Hohohoho


Ini adalah status penggunaan sebentar tadi. Apa yang diorang surf tak tau la.. Huhuhu (aku donlod cerita jer.. hehehe)

Tiada ulasan: